Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Temmuz 2014 Pazar

BAYRAM HEDİYELERİM



Merhaba dostlarım. 
Bayram hediyelerim geldi.
Çok mutluyum çok.
22 Temmuz günü Pakmayadan bir e-mail aldım. 
Mail da: 
"Merhaba, 
Pakmaya'nın birbirinden lezzetli, çeşit çeşit ürünleriyle tanışmanız için sizlere ürün paketimizden hediye etmek isteriz. 
Bizlerle iletişim bilgilerinizi (adres, telefon, isim-soy isim) paylaşırsanız en kısa sürede gönderimi gerçekleştireceğiz." yazıyordu. 
Hem çok şaşırdım hemde çok sevindim ve hemen iletişime geçtim. 
26 Temmuz yani dün paket elime geçti.





Paketimin içinden adeta mutluluk çıktı. 
Birbirinden güzel ve kaliteli ürünler. 
İlk hediyemi Pakmayadan aldım.
Teşekkürler Pakmaya....


2. Paketimde Dr. oetkerden geldi. 
Pakmayayla Dr. Oetkeri kargo aynı anda getirdi.
Dr. oetker bana süpriz yapmıştı. 
Sadece kitaplarını beklerken ürünleride çıktı.
Bu mutluluk paketi içinde Dr. oetkere teşekkürler...



3. paketim de diğer paketlerimden 20 dakika sonra farklı bir kargoyla Duru bulgurdan geldi.
Hediyesi ansiklopedi gibi harika tariflerle dolu bir kitaptı.
Kitaba bayıldım.
Teşekkürler Duru bulgur...





2 yorum :

  1. Güle güle kullanın biz istesek yine hediye etmezler bize ne şanslısın :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın. Tariflerinizi bekliyoruz.

    YanıtlaSil