Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 Kasım 2013 Salı

KEDİ DİLİ PASTA






KEDİ DİLİ PASTA
Malzemeler:
1 paket kedi dili
1 litre süt
3 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı nişasta
1 yemek kaşığı kakao
7 yemek kaşığı şeker
1 paket vanilin
Arası için:
1 yemek kaşığı damla çikolata
Üzeri için:
Hindistan cevizi

Yapılışı:
1 litre sütün bir çay bardağını çukur bir kaseye kedi dillerini ıslamak için ayıralım.
Muhallebimizi yapıcağımız tencereye önce unumuzu, nişastamızı, kakaomuzu ve şekerimizi ilave edip iyice karıştıralım. Üzerine sütümüzü karıştırarak dökelim. Kısık ateşte muhallebimiz göz göz olana kadar karıştıralım. Ocağı söndürmeden önce vanilinimizi ekleyip bir iki dakika daha kaynatalım ve ocağı kapatalım.


Bu arada kabımıza süte tek tek batırdığımız kedi dillerimizi yan yana dizelim.
Üzerine hazırladığımız kakaolu muhallebimizin yarısını dökelim ve her tarafına eşit şekilde yayalım.






Kakaolu muhallebimizinde üzerine damla çikolatalarımızı serpelim.


Üzerine süte batırdığımız kedi dillerimizi yan yana yerleştirelim. Sonra da kalan muhallebimizi kedi dillerinin üzerine eşit şekilde yayalım.


Patamız soğuyunca buzdolabına kaldıralım. Yaklaşık 2 saat sonra pastamızı dilimleyelim ve üzerini hindistan cevizi ile süsleyelim.

AFİYET OLSUN.

2 yorum :

  1. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ canım ellerine sağlık.. cok pratık olmuş.sayfama ekledim senı...takıpcınım....bende sayfama beklerım...sevgılerımı bırakıyorum...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Blogunuza internette yemek tarifleri ararken rastladım. Öncelikle çok tebrik ediyorum, blogunuzu inceledim, tarifleriniz hem çok leziz, hem de yapımı gayet kolay görünüyor. :) Uygun bir zamanınızda yeni açılan yemek tarifleri arama motorumuz Tarifbul‘a bir göz atabilirseniz çok sevinirim. İsterseniz siz de En İyi Tarif Blogları kısmımızda tariflerinizi sergileyebilirsiniz. Merak ettiklerinize SSS’den bakabilir veya bana mail atabilirsiniz. Görüşmek dileğiyle.

    YanıtlaSil