Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

29 Ekim 2013 Salı

KIYMALI PİDE İÇİ NASIL HAZIRLANIR?




KIYMALI PİDE İÇİ
Malzemeler:
1 kilo kıyma
1 kg kuru soğan
1 kg domates
1 demet maydanoz
250 gr yeşil biber
Karabiber
Kimyon
Tuz
Sıvı yağ

Yapılışı:
Kuru soğan, domates, maydanoz ve yeşil biberler küçük küçük doğrayalım. Kıymanın üzerine ilave edelim. Karabiber, kimyon, tuz ve sıvıyağ ilave edelim.


Bütün malzemeyi elimizle karıştıralım.




Karışan malzememiz pideciye gitmeye hazırdır.


AFİYET OLSUN.

9 yorum :

  1. Pınar hanım tarifinizi denedim. İftara misafirlerime çok lezzetli pidelerim oldu. Tamamen hazır aldığımı pidecinin adresini sordular bende sırrı iç malzemesini ben hazırladım ondan lezzetli dedim. Tarif için çok çok teşekkürler. HOŞÇAKALIN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarifi beğenmenize çok sevindim. Afiyet olsun. Sevgilerle...

      Sil
  2. Pınar Hanım tarifinize güveniyorum. Akşama iftarda inşallah leziz pidelerle ailemi mutlu edeceğim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Pınar hanım tarifinizi denedim bayıldım çok teşekkürler herkes hazır alındısandı :)

    YanıtlaSil
  4. Deneyeceğiz afiyetle.

    YanıtlaSil
  5. Sarımsakda ekledim süper oldu pistten sonra üzerine birde tereyağ gezdir tim turunc la elberaber enfes oldu

    YanıtlaSil
  6. Ben iki üç dış sarımsakda ekledim ve pişircem üzeri ne teyag gezdir tim turunc la birlikte mükemmel oldu ts edeederim ne zaman dan beri sadece Kıyma yi gönderiyor dum Ama bu seferlik kendim hazırlamaya karar verdim ve hh tarif yorumlarıyla birlikte dikkatimi çekti hemen hazırlayıp gönderdim ve iyi ki göndermiş im ts ederim

    YanıtlaSil
  7. bende şu an içini hazırlıyorum süper bişey olacak galibaa

    YanıtlaSil
  8. ben Umut tarifinizi demiyorum inşallah!babam beyenir Pınar hanım...

    YanıtlaSil