Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Haziran 2013 Cuma

KAHVENİN HER HALİ




"Gönül ne kahve ister, ne kahvehane, gönül sohbet ister, kahve bahane."

"Bir fincan kahvenin kırk yıl hatırı vardır."




Bol köpüklü enfes kahvelerle geldim karşınıza.
Tam anlamıyla görsel bir ziyafet. 
Buyrun;
"Kahvelerimden almaz mısınız?"
Kahve içtikten sonra en güzel teşekkür de,
"Ferah kahveleriniz olsun." sözüdür ya
ben size baştan söylemek istiyorum.
 İçtiğiniz her kahve ferah kahveniz olsun.




























































































FOTOĞRAFLAR İNTERNETTEN ALINTIDIR.






2 yorum :

  1. Merhabalar,
    En iyi yemek sitelerini toparladığım bir yemek sitesi kütüphanesi oluşturdum:)
    Listemde siz de varsınız, bilgilendirmek istedim.
    Çalışmalarınızda başarılar...
    Ziyaret etmek isterseniz:
    En İyi Yemek Siteleri

    YanıtlaSil
  2. Kahveleri tek tek inceledim. İlk kez böyle birşey gördüm. Bu güzel paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil