Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Aralık 2012 Pazartesi

MERDİVEN ALTLARINI DEĞERLENDİRME


Selâmün aleyküm dostlarım.
Benim evim bir apartman dairesi olsada bazılarınızın evleri dubleks. Durum böyle olunca, harika merdivenlerinizin altlarını
"Nasıl değerlendirebilirim?"
diye düşünebilirsiniz.
Mesela bende ileride, Allah izin verirde hayalimdeki eve sahip olursam merdiven altlarını nasıl değerlendirebilirim diye düşünürken yani hayal ederken bu fikirleri nette buldum ve hemen sizlerlede paylaşmak istedim.
Bu arada aklımdaki fikre gelince; nette örneğini bulamadım ama sanırım ilk fotoğraftakine benzeyen bir sistemde ayakkabı dolabı yaptırabilirim.
Hepsi bir arada derli toplu durar.
Hemde yazlık kışlık diye kaldırma derdimde olmaz diye düşünüyorum. 
 Eğer sizinde görselliğinden sıkıldığınız bir merdiveniniz varsa buyrun bu görsellere bir göz gezdirin.

















































FOTOĞRAFLAR İNTERNETTEN ALINTIDIR.



1 yorum :

  1. Çok Güzel Fotoğraflar Gerçekten Hele O Oturma Odası Gibi Olan Son Fotoğraflara Doğru Ona Bayıldım Gerçekten. Paylşımlarnızın Devamını Dilerim İnşallah.


    Çilingir - Küçükyalı Çilingir

    YanıtlaSil