Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 Ekim 2012 Çarşamba

ZEYTİNYAĞLI TAZE BÖRÜLCE YEMEĞİ





Selâmün aleyküm dostlarım.
İş hayatından dolayı ilgilenemediğim bloğuma ekleyecek tarifler çoğalınca kara kara ne yapacağımı düşünmeye başladım. Bir yerden başlamak gerek diyerek geçtim bilgisayarımın başına. İlk sırayıda taze börülceye vermek istedim. Buyrun annemin tarifine:


TAZE BÖRÜLCE YEMEĞİ
Malzemeler:
1 kilo taze börülce
4 adet iri domates
1 adet kuru soğan
3 yemek kaşığı zeytinyağı
1 tatlı kaşığı domates salçası
Tuz

Yapılışı:
Taze börülceleri yıkayıp, ayıklayalım. Yemeğimizi pişireceğimiz tenceremize kuru soğanı yemeklik olarak küp küp doğrayalım. Üzerine zeytinyağımızı ilave edip orta ateşte birkaç dakika kavuralım. Tenceremize, doğradığımız taze börülcelerimizi de ilave edip birkaç dakika daha kavuralım. Üzerine de kabuklarını soyup küp küp doğradığımız domateslerimizi, salçamızı ve tuzumuzu ilave edelim. Ara ara karıştırarak su ilave etmeden sadece domatesin suyu ile yemeğimizi pişirelim.




                                                                            AFİYET OLSUN.


2 yorum :

  1. ohhhhh mis gibi kokusu bu saatte bana geldi,ellerine saglik canim,hayirli bayramlar

    YanıtlaSil
  2. böğrülce nefis olmuş canım.hayırlı bayramlar diliyorum.

    YanıtlaSil