Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Ekim 2012 Cumartesi

ZENGİNLER İÇİN HAZIRLANAN TASARIM HARİKASI EVLER 2


Dostlarım;
hani dedimya çokça fotoğraf sizlerle paylaşılmak için bekliyor diye,
 bakmak isteyen,
güzellikleri sevenler için hemen arka arkaya paylaşmaya devam ediyorum.
Buyrun ikinci tur ev gezmesine...

  Lüks. Lüks. Lüks.
Deniz manzaralı havuz.










 Mor sevenlere...


 Benim için çok modern bulsamda değişik bir tarz olduğundan mı ne 
hoşuma gitti diyebilirim.








 Burada uyumaya korkarım.





 Mediven modern ve estetik tasarlanmış.
Ne dersiniz?

Benim için çok modern ama beğendiğimi itiraf etmek istiyorum.
Ama hayalim değil.


Bana daha uygun bir ev. 
Klasik seven biri olarak oymalı, işçilikli, yaldızlı mobilyalar, saray vari evler severim.


 Bana uygun bir dizayn diyebilirim.
Peki sizce nasıl?


 Bana çok ters gelen banyo tasarımı.


Merdiven korkulukları görmediğim şekilde tasarlanmış.
Ziraat mühendisi olduğumdan mı ne bana çok hoş geldi.


Lüks, hemde fazlasıyla. Denizin kenarında, deniz ile iç içe havuz.


Lütfen fotoğrafa dikkat.
Zenginlerin oturduğu bir gökdelenin çatı katı havuza çevrilmiş.
Sizi bilmem ama ben bu havuzda yüzemem.
Korkarım.

 
 Cam havuza güzel bir örnek.


"FOTOĞRAFLAR İNTERNETTEN ALINTIDIR."



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder