Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 Ekim 2012 Cumartesi

ZENGİNLER İÇİN HAZIRLANAN TASARIM HARİKASI EVLER 3

Dostlarım;
Buyrun üçüncü tur ev gezmesine...



Av köşkü.





Çocuklar için ağaç ev.

Özrünüze sığınarak; benim için çok saçma, lüzumsuz.

 









Benim için çok modern bulsamda değişik bir tarz olduğundan mı ne 
hoşuma gitti diyebilirim.
Şelale ile harika bir atmosfer.

Tam bir yaz evi, huzur mekanı. Bembeyaz bir ev mavilikle buluşuyor.
En güzeli ise manzarayı bölmeyen büyük cam.





Cam havuza bir örnek daha.








Nedense böyle şeyleri görünce "Ne kadar güzel!" demek yerine
"Burası acaba nasıl temiz tutulur?"
diye düşünmeden edemiyorum.
Ama haklıyım dimi.
Beyaz evin içinde bile zor iken bir de dışarıda.











Manzara; alıp götürdü beni huzura. Oksijenle doldu bedenim. Sanki çarptıda beni. Nede olsa alışkın değilim böylesine oksijene.
Gözlerimi kapadım şimdi orada dinleniyorum.


"FOTOĞRAFLAR İNTERNETTEN ALINTIDIR."



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder