Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 Ekim 2012 Cumartesi

MUTFAK MODELLERİ


Selâmün aleyküm dostlarım.
Sanırım eviyle ilgilenen her bayanın ilgi alanıdır güzel bir mutfak. Kimimiz büyük kimimiz küçük bir mutfak hayal ederiz. Hayallerimizdeki mutfağımız tarzımızı yansıtır. Modern veya klasik, belki minimal belkide tasarım harikası kısacası hayallerimizdeki mutfağımız. İnşAllah herkes (tabiki bende) hayallerimizdeki mutfağımıza kavuşabiliriz.
Beni bilenler bilir.
Ben klasik severim. Hatta aşağıdaki ilk mutfak benim tarzımı yansıtır. Lakin temizleme derdinden dolayı ne kadar hayal etsemde evime yaptırmaya cesaret edebilirmiyim bilemiyorum.
...
Sanırım imkan olsa yaptırırdım.
Peki siz?
Benim gibi tamamen klasikmi istersiniz? ya da
Modern çizgilere sahip bir mutfak mı?
Hangisi olursa olsun yaşayan yaşanan mutfaklarda sevdiklerinizle mutluluklar paylaşmanızı diliyorum.
Bakalım mutfakları beğenecekmisiniz?


























































Mutfak modellerinin devamını görmek isterseniz:





3 yorum :

  1. ayıldım resimlere.özellikle beyaz olanlar çok şıktı.paylaşımın için teşkk canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. ve aleyküm selam sevgili pinar mutfaklarınız çok güzel...

    YanıtlaSil
  3. Özellikle birinci ve ikinci resimdeki mutfaklara bayıldım. Hepsi harikalar.

    YanıtlaSil