Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 Ekim 2012 Salı

MUTFAK AKSESUARLARI - MUTFAK GEREÇLERİ 2


Selâmün aleyküm dostlarım.
Bir önceki yazımda paylaştığım mutfak aksesuarlarına ikinci yazımla devam ediyorum.

Önceki paylaşımlarıma bakmak isterseniz:
Pratik mutfak, 
Hayatı kolaylaştıran ev aleti tasarımları




3'ü bir arada kahvaltı istasyonu.


Bunu beğendim ama yıkaması nasıl olur acaba?







Çay süzgeci


Hava alıp bayatlamasını önleyici ağızlık.



İçindeki sıvıyı tükettikçe denizin suları geri çekiliyor ve dağ ortaya çıkıyor.


Kesik derdine son.


Pastayı farklı boyutlarda kesmeye son. Herkes eşit yiyecek.


Pratik soğan doğrayıcı.


Sarımsak parçalayıcı


Süt sürahisi


Tereyağı kesici


Dondurma kurabiyesi yapma makinesi.












İki bardağı ve fincanı çayla doldurmak.
Ama tek bardağı çayla doldurma şansınız yok.



Spiral havuç doğrayıcı


Benim mutfağımda da var olan bu tava dizici
özellikle teflon tavaları çizilmeden üst üste dizmek için ideal.





Pratik limon sıkacağı. Ama sıçratma olasılığı var gibi.





Benim gibi spagetti sevenler için harika bir çatal.


Özellikle karıştırma işlemi bitince koyacak yer bulamadığımız kaşıklar için güzel çözüm.


Avokadoyu ellemeden ezmeden çıkarmak


Patates soyma eldiveni


FOTOĞRAFLAR İNTERNETTEN ALINTIDIR.

 



4 yorum :

  1. resimleri keyifle izledim pınarcığım en çok süt sürahisi ve soğan doğrayıcı hoşuma gitti sevgiler canım öpüyorum çok

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar bu ürünleri nereden bulabiliriz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Özlem hanım. Bu mutfak malzemelerinin birçoğu internetteki alışveriş sitelerinde satılıyor. Beğendiğiniz ürünün adını arama motoruna yazarsanız satış yerleri karşınıza çıkıyor. Ama mağazalarda satışı var mı ya da hangi mağazalarda satışta bilemiyorum.Sevgilerle.

      Sil
  3. böyle değişik mutfak aksesuarlarına bayılıyorum... ve o kadar güzellerki hepsini çeyizime almalıyım yada bi kısmını ;) bloğunuzu yeni keşfettim ve evlenicek biri olarak bana yardımcı olacak çok şey var sizi takip etmeye devam edicem öğrenicek çok şeyim varrr çoookkk...

    YanıtlaSil