Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 Ekim 2012 Salı

ÇOCUK ODALARI 1


Selâmün aleyküm dostlarım.
Çocuk odası takımlarının güzelliğini gördükçe yeniden çocuk olasım geldi. 
Hepsi birbirinden güzel takımları sizlerle paylaşmak istedim.
Çocuk odalarını yeniden dizayn etmek isteyenlere de güzel fikirler verceğini düşünüyorum.
Umarım beğenirsiniz.


 











































Bebek emziren anneler için koltuk harika bir detay.


























"FOTOĞRAFLAR İNTERNETTEN ALINTIDIR."



4 yorum :

  1. Hepsi birbirinden güzel ama benim aklımda şu yatağın kütük şeklinde olanı kaldı...
    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrencim hoşgeldin. Bencede kütük şeklinde olanı görülmemiş güzel bir tarz. Ama ben klasik biri olduğumdan beğensemde sanırım evimde kullanmazdım. Daha doğrusu evime uymazdı. Sevgiyle kal canım.

      Sil
  2. SIMDI COCUK OLMAK VARMIS PINARCIGIM.BIZIM ZAMANIMIZDA ÜC KISI BIR DÖSEKTE YATARDIK :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında oda takımlarına bakarsan evet şimdi çocuk olmak var ama bizim çocukluğumuz daha güzeldi dimi? Biz doya doya yaşadık çocukluğumuzu. Aynı odada beraber sıcak bir ortamda... keşke dönebilsem o günlerime. Özledim çocukluğumu:((

      Sil