Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 Haziran 2012 Cumartesi

OTLU PEYNİRLİ OMLET




Geçen hafta ikindi çayına hazırladığım otlu peynirli yumurtam.
Pazar kahvaltısına tarif bakanlar için sofranızı süsleyeceğini düşünerek paylaşmak istedim. Ben bu omleti kare tavada pişiriyorum. Görüntü olarak kare şekli bana gözleme gibi gözüktüğü için daha çok hoşuma gidiyor.

OTLU PEYNİRLİ OMLET
Malzemeler:
2 yumurta
5 - 6 dal dereotu
5 - 6 dal taze nane
1 kibrit kutusu kadar beyaz peynir (Ben köy peyniri kullandım)
2 yemek kaşığı zeytinyağı
Tuz

Yapılışı:


Otlarımızı ince ince doğrayalım. Peynirimizi küçük kareler halinde keselim. Yumurtalarımızı ve tuzumuzu bir kasede çırpalım. Üzerine otlarımızı ve peynirimizi ilave edip karıştıralım.


Tavamıza zeytinyağımızı döküp yayalım. Ocağı orta ateşte açalım ve yağımız yanmadan tavamızı ısıtalım. Isınan yağın üzerine yumurtamızı dökelim. Altı kızaran yumurtamızı bir veya iki spatula yardımıyla çevirelim. Her iki tarafıda kızaran yumurtamız servise hazırdır.


                                                                     AFİYET OLSUN.

3 yorum :

  1. tam benlik bir tarif canım.nefis olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. herseyi yerim severim ama yiyemedigim teksey yan yana yumurta ve domates :)
    omleti aldim deneyecegim insAllah
    selam ve dua ile ablam

    YanıtlaSil