Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

16 Mayıs 2012 Çarşamba

ARKADAŞLARLA BİR ÇAY SAATİ





Canlarım benim, nurlu, güleç yüzlü, sevgi dolu,  ince düşünceli arkadaşlarım benim. Geldiklerine ne sevindim. Evimiz neşeyle doldu.

Daha önceki görüşmemizde size pasta yapmayacağım diye söz vermiştim. Ama duramadım canım arkadaşlarıma görsel bir ikram yapayım diye sadece "Dama pasta" hazırladım. Başkada pasta yapmadım.

Bu arada kızlardan biride dukan diyetinde. Canım arkadaşım benim biz hep yerken o sadece çay içiyordu. Benim gönlüm nasıl razı olsun. Evimde soframda hiçbirşey yemeyen biri... Muhakkak evimde onun için uygun birşeyler olmalıydı. Bu nedenle de telefonla arayıp ona "Senin için ne hazırlıyayım?" dediğimde "Haşlanmış yumurta" ile sonuçlandırdık. Soframda haşlanmış yumurtalar bu nedenledir efendim.

Bir de; canım arkadaşım, mutfağımda "Allah senden razı olsun Sedef. Çok onere oldum. Bana ilk kez biri "Senin için ne yapabilirim?" dedi." dediğinde hem arkadaşımı mutlu ettiğim için mutlu oldum hemde insanların bu kadar duyarsız olmasından içim cız etti. Ben insanları mutlu etmeyi çok seviyorum. Çünkü hayatıma giren her insanı özel kılıp değer veriyorum. Allahıma şükürler olsunki değer verdiğim insanların arasında hak edenlerde gün geçtikçe çoğalıyor. Böyle ince bir bayanla da Allahtan bir ömür boyu arkadaşlık dilerim.

Unutmadan; ilk kez evime geldikleri için ellerinde hediyelerle geldiler ki hiç beklemiyordum. Çok duygulandım. Önemli olan düşünülmek, değer verilmek. Ben bu kızları gerçekten çok seviyorum. İnsanı mutlu kılıyorlar. Onları sabırsızlıkla bekledim. Her zil çaldığında coşkuyla kapıyı açtım. Canlarım her zaman beklerim her zaman gelin.

Gelelim masamıza:

İkindi kahvaltısı gibi olsun diye ikramlarım;
Damalı pasta (Satranç pasta)
Kısır
Fırında çörekotlu patates kızartması
Peynirli ekmek
Yeşil biber yoğurtlaması
Haşlanmış yumurta
ve
Salatalık

Damalı pastanın detaylı fotoğraflı anlatımı ve tarifi için:
http://pinarsedefunal.blogspot.com/2012/05/damali-pasta.html

Kısırın detaylı fotoğraflı anlatımı ve tarifi için:
http://pinarsedefunal.blogspot.com/2012/04/kisir.html

Fırında patates kızartmasının detaylı fotoğraflı anlatımı ve tarifi için:
http://pinarsedefunal.blogspot.com/2012/04/firinda-patates-kizartmasi.html

Peynirli ekmeğin detaylı fotoğraflı anlatımı ve tarifi için:
http://pinarsedefunal.blogspot.com/2012/04/peynirli-ekmek.html

Fırında biber yoğurtlamasının detaylı fotoğraflı anlatımı ve tarifi için:
http://pinarsedefunal.blogspot.com/2012/05/biber-yogurtlamasi.html

                                                                  AFİYET OLSUN.


10 yorum :

  1. Merhaba canım dostlarla bir kat daha lezzetlenir yenilen yemekler,sohbetinse tadına doyulmaz.Daim olsun inşallah menü harika ellerine sağlık.
    Bende beklerim,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Deryacım. En güzel sofralar dost sofralarıdır. Allah bizleri hep güzel sofralarda buluştursun. Muhakkak geleceğim. Sevgiler.

      Sil
  2. çok şık bir masa ve değişik ve güzel bir menü olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Pasta istenmeyeince böyle değişik bir menü çıktı ortaya.

      Sil
  3. hımmm hımmm afiyetler olmuş size...sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. pratik ve çok güzel
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pratik ve hafif bir sofraydı. Sağolasın.

      Sil
  5. Çok güzel bir blog ve çok lezzetli tarifleriniz var. İlk fırsatta elmalı tarçınlı lokumunuzdan deniycem. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Beğeniceğinizi düşünüyorum.
      Sevgiler...

      Sil