Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 Nisan 2012 Cuma

PEYNİRLİ EKMEK



Merhabalar dotlarım...
Uzun bir aradan sonra tekrar sizlerleyim. Üç hafta önceye kadar devam ettiğim http://sedeflehersey.blogcu.com/ daki yayın hayatımdan sonra artık yeni adresimde, ismimle, sizlerle birlikteyim. Yazmayı, paylaşmayı, sizleri ne kadar özlemişim.

Tam üç haftadır sizlerle paylaşımda bulunamadım ve o kadar çok paylaşacağım şeyler biriktiki hepsini sırayla sizlerle paylaşacağım. Şu ana kadar blogcuda paylaştığım herşeyi de bu adresime taşıdım. Aradığınız tüm tariflerimi burada rahatlıkla bulabilirsiniz.

Blogspota aktif olarak geçmeye karar verdiğimde ilk aklıma gelen, blogcudan arkadaşım ablama şablonumu nasıl yapacağımı danışmak oldu. Her zamanki gibi yardımını esirgemeyen, saygı duyduyum, günümüzde kendisi gibisi nadir bulunan, kalbi sevgi dolu, iyiliksever Melek ablam
http://allah-ne-verdiyse.blogspot.com/ bana sihirli bir adres verdi. http://www.degmesinyagliboya.blogspot.com/ 
ve ben harika bir insanla daha tanıştım.
Hani demişlerya "Arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim." İşte hayatıma giren bu iki arkadaş, ikiside birbirinden iyi ve birbirinden değerli.  
Allah kendilerinden razı olsun beni hayallerime kavuşturdular. 

Başta ürkekçe yazdım http://www.degmesinyagliboya.blogspot.com/ 'a. Ama öyle pozitif karşılandımki ilk yazısıyla ısınıverdim Ona. Gönlü zengin, Allah korkusu olan bir hanımefendiyi tanıdığım için çok mutlu oldum. Sonra ben kendimi anlattım. O da sahip olduğum bu güzel şablonu yarattı. Tasarımının adını "Altın Esintiler" koydu.
Şablonuma sevinirken bir de hediyem geldi.



Nasıl buldunuz imzamı? İmzam Sevgiciğimden hediye.
Bir insan, karşısındaki insanı sadece kendisinin bir e- mail anlatımıyla bu kadar mı iyi anlar? Şablonum ve imzam tamamen beni yansıtmış.
İmzamı görünce çok şaşırdım. Ben el yazısını, hele de ilkokulda yaptığımız elyazısı dersindeki gibi  mürekkebe batırılmış okka ile yazılmışını çok severim.
ve
Ben bunu Sevgiye hiç bahsetmedim.
....
Acaba anlatabiliyormuyum size Sevgiyi?
Ben
Sadece ve sadece
41 kere MAŞALLAH diyorum. Aman nazarım değmesin. Allah yolunu açık etsin.
Ellerine, yüreğine, aklına sağlık Sevgicim.
Sen bana bir verdin Allah sana tüm dileklerini nasip etsin.
Umarım Melek ablamlada, Sevgimle de daim olur birlikteliğimiz.

Bu arada yine yazmak istiyorum. Melek ablamdan Allah razı olsun, Sevgiye ulaşmama vesile olduğu için. Allah Sevgi'den razı olsun beni hayellerime kavuşturduğun için. Eğer sizinde hayelleriniz varsa Sevgiciğime http://yagliboya.blogspot.com/ başvurun. Orada sizi sıcacık adı gibi sevgi dolu bir hanım karşılayacak. Sadece bir tık kadar uzaktasınız. 

http://yagliboya.blogspot.com/

Yeniden;
Herşey için TEŞEKKÜR EDERİM. Bilmiyorum ne yazabilirim, duygularımı nasıl dile getirebilirim. Biz blogcuları inciten, ellerimize kelepçe vuran, hapis hissi veren blogcudan sonra yeni yerimde yeniden eski güzel duygularımla yeniden başlıyorum. Aynen çocuklar gibi mutlu ve şenim. Heyecanlıyım. İçim kıpır kıpır, yeniden doğmuş gibiyim.
Bu nedenle gönülden sıcacık TEŞEKKÜR EDERİM bu hisleri yaşatan güzel insanlar,
Meleğim ve Sevgime.
Buradaki ilk tarifimde sıra. Basit bir tarifle başlamak istedim.
Sabah kalktığınızda hafta sonu kahvaltısına besleyici ve doyurucu çok bilinen ve basit bir lezzetle.
PEYNİRLİ EKMEK
Malzemeler:
12 dilim ekmek
250 gr beyaz peynir veya lor peyniri
200 gr kaşar peyniri
1 adet yumurta
2 adet domates
2 adet yeşil biber
1 adet kırmızı etli biber (kapya)
Tuz
Yapılışı:

Derin bir kasede beyaz peynirleri ezelim. Üzerine rendenin iri  tarafıyla rendelenmiş kaşar peynirini ekleyelim. Biberleri halka halka doğrayalım. Domateslerin kabuklarını soyup küp küp doğrayalım. Üzerlerine yumurtamızı kırıp tuzumuzu serpelim. Bütün malzemeyi karıştıralım.
Ekmek dilimlerimizin üzerine eşit şekilde paylaştırarak sürelim. Geniş bir tepsiye yan yana dizelim. Unutmadan ben Isparta ekmeği kullandım. Her tür ekmekle taze veya bayatıylada olur. Ekmeklerimiz pişik olduğu için altlarının kurumaması ve sadece üzerlerinin kızarması için 200 derece de fırınımızın ızgara ayarında pişirelim.

                                                                  AFİYET OLSUN.

3 yorum :

  1. sedefcim hoşgeldin... blogun gerçekten çok orjinal ve güzel olmuş.. arkadaşlarının ellerine sağlık: ) blogcuyu terkedip blogspota gelmene ayrıca çok sevindim... bol paylaşımlar diliyorum canım: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Yasemincim. Teşekkür ederim. Ziyaretime gelmene çok sevindim. Artık blogspotta büyük bir aileyiz.

      Sil
  2. Bayat ekmekleri değerlendirmeme yarayacak bir yöntem daha keşfettim. Sağolun. Sayenizde mutfakta baya ilerliyorum. sevgiler.

    YanıtlaSil