Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Nisan 2012 Pazar

KUSKUS SALATASI






Bizim sitemiz iki bloktan yani 24 daireden oluşuyor ve Allaha Şükürler olsun ki komşuluk ilişkilerimiz çok güzel. Hemen hemen herkes birbirini tanıyor ve pek çoğumuz yani 2 – 3 daire hariç herkes görüşüyor. Sitemize gelen herkese de hoş geldinize gider ve o kişiyi aramıza alırız. En son bir ay önce bizim bloğa bir aile taşındı. Komşularımızla karar verdik ve yeni gelen komşumuza geçen hafta “Hoş geldiniz” demek için ziyaret etmeye karar verdik. Sağ olsun yeni komşumuz bizi kabul etti. (Kabul etmeyenler de çıkıyor. İnanın insan reddedilince baya bozuluyor. Bazen yeni gelenlere “Müsaitseniz hoş geldinize gelicez.” demeye komşularla korkar olduk.)
Komşularımızla harika bir gün geçirdik. Benim annemden gördüğüm yeni taşınan birine giderken ikramlık bir yiyecek hazırlanır ve götürülür. Ama bizim sitede bizden başka kimsede bu adet yok. Çok şaşırıyorum. Neyse… Bende, komşularımız çayla salata tarzı yemeyi sevdiği için kuskus salatası yapıp götürdüm.
Kuskusu makarna gibi pişirmedim de daha lezzetli olması için şehriye salatası tarifim gibi pilav gibi pişirerek yaptım. İnanın pilav gibi pişirilince çok daha lezzetli oluyor. Herkes de salata kâselerini bitirdi. İnsan yaptığı şeyler yenilince yani beğenilince ne kadar mutlu oluyor. İşte herkesin yediği ve tamamen biten salatamın tarifi: 
















  

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder