Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 Nisan 2012 Cumartesi

KERMESE LİFLER






Geçen sene gittiğim Kuran Kursuna bu senede fırsat buldukça yani hemen hemen hergün gitmeye devam ettim. Her sene "Kutlu Doğum Haftası"nda yapılan kermes, bu senede yine Kutlu Doğum Haftasının son gününde 20 Nisan Cuma günü yapıldı. Bende iki aydır fırsat buldukça lifler hazırladım. Lifleri resimlerken sarı lifim tam değildi. Yiyecek hazırlığım bitince sarı lifimide tamamlayıp kermese yetiştirdim.



Geçen sene lifler içinde ilk satılan ve tükenen kalpli liflerimden bu senede hazırladım.



Uzun liflerde geçen seneden farklı olarak turuncu ve mor renkli lifleri hazırladım.



Değişik uzun lif modeli ararken, turuncu ve mor lifin modelini buldum. Gerçekten lifleri yapan arkadaşımız harika bir şekilde yapım aşamasını tek tek fotoğraflarla anlatmış. Eğer sizde bu güzel liflerden yapmak isterseniz, yapımı kolay ve zevkli olan bu lifin anlatımını
http://sevkut.blogspot.com/2010/04/uzun-lifin-yapls.html adresinde bulabilirsiniz.


                                                       KOLAY GELSİN.

1 yorum :

  1. Merhabalar, emeğe gösterdiğniz saygıdan dolayı sizi candan kutlarım arkadaşım. Ben artık mücadeleyi bırakmıştım zaten ama sizin gibi duyarlı insanların olduğunu bilmekte gülümsetti beni.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil