Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 Nisan 2012 Cumartesi

KALPLİ LİFLERİM, UZUN LİFLERİM (Değişik lif modellerim)
























Kalpli liflerimi yaparken önce pembe renkli iple 10 adet fıstık yaparak başlıyorum. 5 sıra 10 adet fıstık yapıyorum. 6 sırada fıstık sayımı 5 e indirip 5 sıra daha fıstık yapıyorum. Bu kalpten 2 adet hazırlıyorum. Sonra pembe kalplerimizin etrafına 2 sıra beyaz iple fıstık dolanıyorum. 
2 kalbimizi üst üste koyup, etrafını pembe iple fıstık dolanarak birleştiriyorum. İçine el girebilmesi için V harfi yerini birleştirmeden fıstık dolanıyoruz. Sonra zincir çekerek ip yapıyoruz ve bu ipi fıstıkların aralarından geçirerek kalbimizin ağız kısmını biraz büzerek fiyonk yapıyoruz. Beyaz iple 2 tane çiçek yapıyoruz ve bu çiçekleri fiyongumuzun uçlarına takıyoruz.






UZUN LİFLERİM













Hiç yorum yok :

Yorum Gönder