Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 Nisan 2012 Salı

KABURGA ETİ (EVDE TANDIR)

Ebu Katâdenin (r.a.) naklettiğine göre:
Allah Resulü (a.s.) şöyle buyurdu:
Sizden bir kimse mescide girdiğinde oturmadan önce iki rekât namaz kılsın.
Müslim, Salatül-Müsafirin, 69 (l,495) 


Yine canım annemden harika bir yemek. Ana yemeği, hiç kimseler anam gibi yapamıyor. 
O güzel elleri ne lezzet katıyor. Zehiri dahi annem yapsa sanırım şerbet diye içerim.
Kaburga eti nasıl pişirilir? Bizim evde:
EVDE TANDIR
Malzemeler:
1 kilo kaburga eti
1 su bardağı su
Tuz
Yapılışı:
Kaburga etimizi düdüklü tenceremizin içerisine dizelim. Üzerine 1 su bardağı suyumuzu ve tuzumuzu ilave edelim. Düdüklü tenceremizde 1 saat pişirelim.
Pişen etlerimizi bu sefer bir borcama veya fırın kabına alalım. Üzerine temceremizdeki suyu dökelim ve önceden ısıtılmış 200oC'lik fırında yarım saat pişirelim.
Kil gibi tandır tadında harika bir lezzet.
                                      AFİYET OLSUN.
                                  

4 yorum :

  1. Ellerine saglik, tek kelime ile nefis gozukuyor.

    Tanistigimiza de ayrica memnun oldum :)

    Sevgi ve selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz evime, yüreğime. Teşekkür ederim Aybikem. Bende sizinle tanıştığıma memnun oldum. Bundan sonra herzaman görüşmek dileğiyle.

      Sil
  2. selamün aleyküm yavrucum .hayirli olsun hayirlara vesile olsun sayfan .yagliboya herseyi ile seni yansitmis bloguna .cok beyendim güle güle kullan. güzel paylasimlarinla inaniyorum aranilan sayfalardan bir tanesi olacaksin .sevgilerimi dualarimi biraktim sende ablani unutma yavrucum .
    bu arada nedense sayfani izlemeye almadim :( sonra tekrar deneyecegim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm Selam güzel ablam. Güzel dileklerin için teşekkür ederim. Sana dua ediyorum ablacım. Kalbi güzel, adı gibi Meleğim. Allah senden razı olsun. Sen benim hayallerime kavuşmam için temiz yüreğinle http://www.degmesinyagliboya.blogspot.com/ adresini verdin. Bende Sevgi Hanımla tanıştım. Sevgi hanımda http://yagliboya.blogspot.com/ adresiyle beni hayallerime kavuşturdu. Allah ikinizdende razı olsun.

      Hayatımda yüzünü görmeden, sesini duymadan kendime yakın hissettiğim ablam, sen benim başıma konmuş talih kuşumsun. Ne yapabilirim dediğimde yardımıma koşanımsın. Allah bütün dualarını kabul etsin. Cennette de bizleri komşu eylesin.

      Seni unutmak ne demek... Sen bu şablonuma imzanı attın çünkü temeli sensin. Her şablonumu gördüğümde seni düşünüyorum ve her şablonumu gördüğümde durup "Allah Melek ablamdan razı olsun." diyorum. Düşün... günde kaç kere seni anıyorum.

      Yine yazmadanda geçemeyeceğim. Şablonumu gördüğümde dua ettiğim bir insanda şablonumun yaratıcısı, Sevgim, http://yagliboya.blogspot.com/.

      Sevgiyle kal ablacım.

      Sil