Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Nisan 2012 Pazar

FIRINDA KABAK KIZARTMASI




















Mutfağı yağ yapmadan, bir kaşık sıvıyağla kabak kızartması lezzeti.

Malzemeler:
1 kg kabak
1 yemek kaşığı sıvıyağ
1 tatlı kaşığı tuz
Yapılışı:
Kabakları yıkayıp kabuklarını soyalım. 1 cm kalınlığında halkalar halinde doğrayalım. Üzerine yağ ve tuzu ekleyip malzemeleri harmanlayalım. Yağlı kâğıt serilmiş büyük fırın tepsisine kabaklarımızı yayalım. Önceden ısıtılmış 180oC'lik fırında kabaklarımızı kızarana kadar pişirelim.
Dilerseniz benim gibi sarımsaklı yoğurt ile ya da sarımsaklı limonlu sos ile servis yapalım.
                                                                             AFİYET OLSUN. 

2 yorum :

  1. Valla diyetim için tarif ararken rastladım size tarifinizi denedim ve çok beğendim. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim. Sevgiler.

      Sil