Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 Mayıs 2012 Pazartesi

MOR MARUL SALATASI

BİR AYET - BİR HADİS

Kim bir iyilik yaparsa ona on katı vardır.
Kim de bir kötülük yaparsa o da sadece o kötülüğün misliyle cezalandırılır ve onlara zulmedilmez.
Enâm, 6/160

Cerir b. Abdullah (r.a.) şöyle anlatıyor:
Ben, Allah Resulü (a.s.) ile namaz kılmak, zekât vermek ve her Müslümana nasihat etmek
(hayır ve iyilik öğretmek) üzere sözleştim.
Müslim, İman, 97 (l, 75)


 




Bu sene fena halde otlara takmış durumdayım. Poşet poşet ot alışverişi yapıp geliyorum. Bu alışverişte de en severek aldıklarım mor marullar. Efendim zatı şahanelerin adları lolla rossa mor kıvırcık marulmuş. Bunların birde yeşilleri var. Sanki pileli dantel etek gibi o kadar hoşuma gidiyorki. Helede o morla yeşilin birbirine kaynaşması yok mu işte o yüzden kendilerine zati şahane diyorum. İşte o marulların yine sevgiyle sevdiceğim aileme hazırladığım salatam...


MOR MARUL SALATASI
Malzemeler:
1 adet lolla rossa mor kıvırcık marul salatası
15 adet cherry domates
1 adet kuru soğan
1 limonun suyu
2 yemek kaşığı zeytinyağı
1 yemek kaşığı nar ekşisi
Tuz

Yapılışı:
Bol suda yıkadığımız marulların suyu süzüldükten sonra 1 cm eninde doğrayalım. Domatesleri 4 veya 6 ya bölelim. Soğanımızı piyazlık doğrayalım. Limon suyu, nar ekşisi, zeytinyağı ve tuzu ekleyip bütün malzemeyi karıştıralım.

AFİYET OLSUN.






2 yorum :

  1. yeterki salata olsun canım.çok güzel bir salata olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Katılıyorum yeterki salata olsun.

      Sil